Trine 3: The Artifacts of Power
Trine 3: The Artifacts of Power to platformówka 3D, która łączy elementy akcji, łamigłówek i przygody. Bohaterowie zwrócili niezwykłe dary artefaktowi Trine i nieświadomie zaingerowali w moce przekraczające ich rozumienie. Trine rozbił się i uwolnił starożytnego czarownika!
Próbując zwrócić niezwykłe dary artefaktowi Trine, bohaterowie nieświadomie zaingerowali w moce przekraczające ich rozumienie. W rezultacie Trine się rozbił, a bezduszny starożytny czarownik uciekł.
Dysponując jedynie uszkodzonym artefaktem, bohaterowie muszą teraz naprawić wyrządzone szkody... a także zapobiec tym, które dopiero mogą nastąpić.