Trine 4: Definitive Edition
Join three iconic heroes as they set off on a quest through fantastical fairytale landscapes to save the world from the Nightmare Prince’s shadows. Trine 4: Definitive Edition includes Trine 4: The Nightmare Prince and the Trine 4: Melody of Mystery DLC campaign.
The Trine series returns to the magic of 2.5D with Trine 4: Definitive Edition! The three heroes of the best-selling adventure series are back, sent on a quest to retrieve the troubled young Prince Selius. Amadeus the Wizard, Pontius the Knight, and Zoya the Thief are joined together once again on a thrilling quest through fantastical fairytale landscapes teeming with danger.
Prince Selius suffers from intensely dark dreams and, due to his magical talents, monstrous nightmares are able to slip into reality and wreak havoc on the waking world. Amadeus, Pontius, and Zoya must find the afflicted prince and resolve the desperate situation before the world is engulfed by the Nightmare Prince's shadows.
Trine 4 reaches new heights in the series, bringing the most complete gameplay experience ever to fans and new players alike!