Trine 4: Definitive Edition
Dołącz do trójki kultowych bohaterów i wyrusz w podróż przez niesamowite baśniowe krajobrazy, aby ocalić świat przed cieniami Księcia Koszmarów. Trine 4: Definitive Edition zawiera dodatek Trine 4: The Nightmare Prince oraz kampanię dodatku Trine 4: Melody of Mystery.
Seria Trine powraca w magicznym stylu 2,5D dzięki Trine 4: Definitive Edition! Trójka bohaterów z bestsellerowej serii przygód znów wkracza do akcji, tym razem ruszając na misję ocalenia młodego księcia Seliusa. Czarodziej Amadeus, rycerz Pontius oraz złodziejka Zoya po raz kolejny rozpoczynają wspólną przygodę w fantastycznej baśniowej krainie pełnej niebezpieczeństw.
Ksiązę Selius cierpi na potworne koszmary, które za sprawą jego magicznych talentów przywołują do rzeczywistości koszmarne, siejące spustoszenie potwory. Amadeus, Pontius i Zoya muszą odnaleźć udręczonego księcia i rozwiązać problem, zanim świat zostanie pochłonięty przez cienie Księcia Koszmarów.
Trine 4 to kolejna odsłona serii zawierająca najbardziej kompletną rozgrywkę, którą pokochają zarówno wierni fani, jak i nowi gracze!