Trine 4: Definitive Edition
Üç unutulmaz kahramanın, dünyayı Nightmare Prince'in gölgelerinden kurtarmak adına fantastik masal diyarlarındaki macerasına katıl. Trine 4: Definitive Edition, Trine 4: The Nightmare Prince ana oyununu ve Trine 4: Melody of Mystery DLC hikâyesini içerir.
Trine serisi, Trine 4: Definitive Edition ile 2.5D büyüsüne tekrar adım atıyor! Çok satan macera serisinin üç kahramanı geri dönüyor ve zor durumdaki genç Prens Selius'u bulup geri getirmek için bir göreve gönderiliyor. Büyücü Amadeus, Şövalye Pontius ve Hırsız Zoya, tehlikelerle dolu fantastik masal diyarlarında, heyecan verici bir macerada bir kez daha bir araya geliyor.
Prens Selius, oldukça karanlık düşler görürken büyü yetenekleri nedeniyle peşini bırakmayan korkunç kâbuslar gerçek dünyaya sızarak büyük bir yıkıma yol açıyor. Amadeus, Pontius ve Zoya, dünya Nightmare Prince'in gölgeleri tarafından sarılmadan önce bu lanetli prensi bulup derdine derman bulmak zorunda.
Trine 4, seride yeni bir zirveye ulaşarak hem hayranlarına hem de yeni oyunculara şimdiye kadarki en kapsamlı oynanış deneyimini sunuyor!