Trine 5: A Clockwork Conspiracy
Trine serisi, en büyük macerasıyla geri geliyor! Beşinci seyahatlerinde Trine'ın Kahramanları, krallığın kontrolünü ele geçirmek için ellerinden geleni yapan kalleş ve sahtekâr düşmanlarla karşı karşıya gelecekler. Trine dünyasını korumak için vakit daralıyor!
Şöhretleri lekeli, sevdikleri risk altında ve kendi sihirli güçleri de tehlikedeyken Trine'ın Kahramanları korkusuz Kurmalı orduyu geri püskürtmek ve diyara huzur ve adalet getirmek için tekrar bir araya gelmeliler!
Trine'ın şimdiye kadarki en derin ve görsel açıdan zengin bölümünde, hem dost hem düşman ama tamamı unutulmaz olan yepyeni karakterlerle, 2,5 boyutlu nefes kesici manzaralar boyunca seyahat edin.
Yepyeni beceri araştırma sistemiyle kahramanlarınızın yetenek seviyelerini yükseltin ve onların Trine tarafından bir kez daha bir araya getirilen efsanelerini yüceltin!