Tropico 5 – Espionage
Świat jest pełen intryg i tajemnic. Nawet Tropico kryje cenne skarby, których należy bronić przed światowymi mocarstwami. W nowym dodatku do Tropico 5, „Espionage”, tylko Ty, El Presidente, możesz uchronić Tropico przed szpiegami wroga i mocarstwami, które mogą usiłować wykraść najlepiej strzeżone tajemnice wyspy i wykorzystać je do własnych celów. Broń granic Tropico i buduj posterunki, aby demaskować agentów wroga i zamykać ich w lochu na wyspie.
Szkól własnych szpiegów w nowym budynku Akademia szpiegowska i zlecaj im kradzież zagranicznego kapitału lub tajnych technologii. Udaremnij plany ataku na Twoją rajską wyspę, budując Ministerstwo Informacji i monitorując obywateli według surowych przepisów dotyczących ochrony danych Tropico. Patroluj przestrzeń powietrzną nowym sterowcem policyjnym. Prowadź ambitne operacje wojskowe, korzystając z nowych zabawek i zmechanizowanego oddziału złożonego z weteranów gotowych ruszyć do walki w każdej podbramkowej sytuacji.
W nowej kampanii „The Maltese Toucan” czeka Cię porywająca przygoda, podczas której musisz za wszelką cenę chronić cenny skarb przed obcymi agentami. Na przestrzeni sześciu misji stawisz czoła manipulacjom, powstaniom i sabotażowi. Musisz wykorzystać wszystkie dostępne zasoby, aby obronić wyspę przed zewnętrznymi siłami. Czy na koniec tej zapierającej dech w piersiach opowieści szpiegowskiej Twój drink będzie wstrząśnięty, czy zmieszany?