Tropico 5 - Espionage
Bu dünya entrika ve sır dolu. Tropico'da bile değerli kaynaklar bulunuyor ve bunları korumak için küresel güçlere karşı savunma yapmak şart. Yeni Tropico 5 genişletmesi "Espionage"da Tropico'yu düşman ajanlarından ve adanın en iyi saklanan sırlarını çalmaya çalışan dış güçlerden yalnızca El Presidente olarak sen koruyabilirsin. Tropico'nun sınırlarını koru ve Security Checkpoint kurarak düşman casusları tespit edip adanın zindanına at.
Yeni Spy Academy binasında kendi casuslarını yetiştir ve onları diğer ülkelerin zenginliklerini ya da gizli teknolojilerini çalmak için görevlendir. Ministry of Information kurarak güzelliklerle dolu adana yapılacak saldırıları püskürt ve Tropico'daki katı veri gizliliği kanunlarıyla vatandaşlarını takip et. Ekstra hava güvenliği için yeni Police Blimp'i kullanabilirsin ve ciddi askerî senaryolarda savaş tecrübesi olan yeni oyuncağın Mechanized Garrison acil durumlara daima hazır.
Yeni hikâye "The Maltese Toucan"da değerli hazinelerin her ne pahasına olursa olsun yabancı ajanlardan korunması gerektiği bir maceraya atılacaksın. Altı görev boyunca manipülasyon, isyan ve sabotajlarla karşı karşıya gelecek; adanı dış güçlerden korumak için bütün kaynaklarını korumak zorunda kalacaksın. Bu casus hikâyesinin sonunda ayakta kalan sen mi olacaksın?
Tüm yeni içerikler ve yeni casus mekanikleri, mevcut Sandbox haritalarda ve tüm çok oyunculu modlarda da bulunuyor.
4 yeni ada haritası (sandbox oyunlarında da kullanılabilir) – ör. "Dos Torres", "Grito Grande"