Tropico 5 – Gone Green
Zadowalanie mieszkańców Tropico to niekończące się zadanie – a tym razem El Presidente musi zadbać o środowisko, aby wyjść z tarapatów. Pomóż El Prez stworzyć lepszy wizerunek wyspy.