Tropico 5 - Mad World
Bu bir delilik mi? Hayır. Bu, Tropico! Deli gömlekleri, hücreler, elektroşok terapisi ve daha fazlasının bulunduğu bir tımarhane kurarak istenmeyen karşıt görüşlü kesimden kurtulmanın yeni yollarını bul!