Tropico 5 – Supervillain
El Presidente ma już dość wizerunku bezlitosnego dyktatora. Uważa, że nadszedł czas, aby stać się najsłynniejszym czarnym charakterem na Karaibach. Chce zgładzić obecną postać ludzkości – El Prez przed niczym się nie cofnie! Więc idź na całość: zbuduj kryjówkę z olbrzymim laserem i użyj go przeciwko nieznośnym rebeliantom! W czasie tej pełnej akcji historii możesz wybrać swój własny pseudonim czarnego charakteru, zbudować ściśle tajną i dobrze bronioną kryjówkę, a następnie rozpocząć kampanię dominacji nad światem! Viva El Prez!