Tropico 5 - Supervillain
Acımasız diktatör imajından sıkılmaya başlayan El Presidente, Karayipler'deki en ünlü süper kötü olmaya karar verdi. Bildiğimiz anlamdaki insanlığı yok etme niyetinde olan El Prez, nihai kötülüğe hazırlanıyor! Elindeki her şeyi ortaya koyarak içinde dev bir lazer silah bulunan muhteşem bir karargâh kur ve sinir bozucu isyancılara lazerinle ateş et! Aksiyon dolu bu yeni senaryoda kendi süper kötü lakabını seçebilir, yüksek güvenlikli ve gözlerden uzak bir gizlenme yeri inşa edebilir ve ardından dünyayı ele geçirme planlarını hayata geçirebilirsin! Çok yaşa El Prez!