Tropico 5 - Surf's Up
Come with El Presidente on a journey through time and space in the new ‘Surf’s Up!’ DLC for Tropico 5. In the not-too-distant future, Earth is under threat of alien incursion. The only hope for Tropico lies with the wise dolphins of the Pacific Ocean, who hold the power to veto this decision through bureaucracy! The Tropicans of tomorrow have asked El Presidente to utilise the brand new Dolphinarium building in order to attract tourists, make money and save the beautiful sea creatures. Help protect the island from unnecessary space tolls and you might just find the answer to the question of life, the universe and everything.