Tropico 5 - Surf's Up
Tropico 5'in "Surf's Up!" adlı yeni DLC'sinde El Presidente ile birlikte uzay-zamanda yolculuğa çık. Çok da uzak olmayan bir gelecekte Dünya uzaylı istilası tehdidiyle karşı karşıya geliyor. Tropico'nun tek umudu, bu kararı bürokrasi yoluyla veto etme gücünü elinde tutan, Pasifik Okyanusu'nun bilge yunusları! Yarının Tropico halkı, El Presidente'den yepyeni Dolphinarium binasını kullanıma açarak adaya turist çekmesini, para kazanmasını ve bu güzel deniz canlılarını kurtarmasını istedi. Adayı lüzumsuz uzay vergilerinden koruyabilirsen hayat, evren ve geri kalan her şeye dair sorularının cevabını da bulabilirsin.