Tropico 5 - T-Day
Eğlence sektörü gibisi yok! El Presidente engin bilgeliğiyle sevgili adamız Tropico'nun dünyadaki lider kültürel faktör olması gerektiğine karar verdi. Bunun için mevcut tüm Hollywood yapımlarını geride bırakarak ardı arkası kesilmeyen yeniden yapımlara, devam filmlerine ve yönetmen kurgularına elverişli olan, gişe rekortmeni bir film yapacaksın.
Her filmin bir sete ihtiyacı vardır ve bu destansı prodüksiyon için bütün ada gişe rekorları kıracak 2. Dünya Savaşı filmi için hazırlanacak. "T-Day" filminde, Tropico'nun tarihinde gördüğü en büyük işgale karşı yaptığı savunmayı yeniden canlandıracak ve gelmiş geçmiş en büyük filmi ortaya çıkaracaksın!