Tropico 5 - The Big Cheese
El Presidente'nin yeni serüveninde her şey peynir üzerine kurulu. Tropico'daki keçiler ve lamalardan en iyi şekilde faydalanmanı sağlayacak yeni Creamery binası ile yeni bir üretim zinciri kur ve bunu kullanarak üst düzey bir peynir markası yaratıp dünyaya tanıt! Dünyanın en iyi peynirini yapma yolunda uluslararası rakiplerle mücadele et ve aşçı şapkasını kafana geçir! Bu eklentide yepyeni bir sandbox harita ve göreve ek olarak, ilave seslendirmeler, bina, avatar aksesuarı ve müzik parçası içeren bağımsız bir senaryo bulunur!