Tropico 5 – The Supercomputer
Wiedza to potęga. Nikt nie wie o tym lepiej niż El Presidente, który nie pozostawia kamienia na kamieniu w dążeniu do uczynienia z Tropico lidera w kwestii postępu technologicznego. I wszystkie media oraz placówki edukacyjne zaraz potwierdzą, że nikt na Tropico nie dysponuje lepszą wiedzą niż El Presidente!
Wraz z najzdolniejszymi naukowcami na Tropico musisz zbudować największy i najbardziej wydajny superkomputer na świecie, aby badać nowe technologie szybciej niż narody rywali oraz znaleźć odpowiedź na ostateczne pytania dotyczące życia, wszechświata i wszystkiego innego. W nowej misji „Superkomputer” spróbujesz poprowadzić badania szybciej niż twoi konkurenci, aby utrzymać swoją dominację technologiczną na arenie światowej.