Tropico 5 - The Supercomputer
Bilgi güçtür. Bunu hiç kimse Tropico'yu dünyadaki teknolojik gelişimin lideri yapma yolunda emin adımlarla ilerleyen El Presidente'den daha iyi bilemez. Öte yandan Tropico'daki herhangi bir medya kuruluşundan veya eğitim kurumundan öğrenebileceğin üzere, hiç kimse El Presidente'den daha fazla bilgi sahibi değildir!
Tropico'daki en parlak bilim insanlarının tamamının desteğiyle, yeni teknoloji araştırmalarını rakip uluslardan daha hızlı yapmanın yanı sıra hayata, evrene ve geri kalan her şeye dair en önemli sorunun cevabını bulmak için dünya üzerindeki en büyük ve en verimli süper bilgisayarı inşa etmelisin. Yeni "Supercomputer" görevinde, rakiplerinden daha hızlı araştırma yaparak dünya sahnesinde teknolojik üstünlüğünü koruman gerekiyor.