Tropico 5 – Waterborne
Pora wyruszyć w morze – przyszłość Tropico zależy od jego wybrzeży! Wykorzystaj ogromny potencjał morza, wznosząc wokół wyspy konstrukcje wodne. Twórz zupełnie nowe, morskie alternatywy budynków obrony, wyżywienia, energii, rozrywki, a nawet mieszkań – każda z nich ma swój własny zestaw możliwości i słabych punktów. Organizuj i koordynuj transport do struktur takich, jak farmy wodorostów i ostryg; buduj elektrownie pływowe jako przyjazną dla środowiska alternatywę dla energii jądrowej; a gdy skończy ci się miejsce na wyspie, wznoś wspaniałe pływające apartamenty! Zwoduj okręty podwodne, aby wzmocnić siły morskie, lub stwórz egzotyczną batysferę, która udoskonali Twój tętniący życiem turystyczny raj.
Rozszerzenie „Waterborne” dla Tropico 5 zawiera szereg nowych funkcji rozgrywki i udoskonaleń, takich jak: ruch wodny, większe obszary przybrzeżne i nowe wydarzenia. Zapewni to rozrywkę nawet najbardziej doświadczonym władcom. Zupełnie nowa kampania obejmująca nowe dialogi i historię rozłożoną na 6 epickich scenariuszy, które pokazują, jak wygląda życie morskie w wodach Tropico.
Spotkaj ponownie lubianą obsadę i ekipę Tropico 5, aby przeżyć nowe, zwariowane przygody i skandaliczne sytuacje oraz nacieszyć się charakterystycznym humorem politycznym.