Tropico 5
Wróć na odległą wyspę Tropico w kolejnej odsłonie niezwykle popularnej i docenionej przez krytyków serii „symulatora dyktatora”. Rozszerz panowanie swojej dynastii od wczesnego okresu kolonialnego do XXI wieku i jeszcze dalej, stawiając czoła zupełnie nowym wyzwaniom, w tym zaawansowanej mechanice handlu, technologii i badaniom naukowym, eksploracji i – po raz pierwszy w historii Tropico – kooperacji i rywalizacji wieloosobowej dla nawet 4 graczy.