Caribbean Skies
Uwielbiany dykta… to znaczy El Presidente pragnie podbić niebo nad Karaibami w Caribbean Skies! Największa z dotychczasowych zawartości do pobrania do Tropico 6 wynosi zabawę na zupełnie nowy poziom — dzięki dronom.
Uwielbiany dykta… to znaczy El Presidente pragnie podbić niebo nad Karaibami w Caribbean Skies! Największa z dotychczasowych zawartości do pobrania do Tropico 6 wynosi zabawę na zupełnie nowy poziom — dzięki dronom. Przygotuj się do rozegrania kampanii opartej na scenariuszach z 5 nowymi misjami, z których każda odblokowuje inny styl i cechy gry. Caribbean Skies zabierze cię na przygodę, której celem jest ocalić świat, a wraz z nim Wasze drogie Tropico. W trakcie kampanii poznasz nowe postacie, takie jak ekscentryczni naukowcy czy nowy antagonista, który dla El Preza i jego przedsięwzięć oznacza tylko kłopoty.
Niebo nad Tropico nigdy nie było bardziej ruchliwe. Postaw kierowców na bok i użyj dostaw powietrznych, aby wynieść logistykę na wyższy poziom. Skorzystaj z wielu nowych budynków związanych z elementami Caribbean Skies — takich jak lotnisko towarowe, które umożliwia transport i eksport towarów między różnymi wyspami archipelagu Tropico za pomocą samolotów transportowych. Dzięki dronowej firmie dostawczej możesz stworzyć trasę między dwoma budynkami, po której Twoi mechaniczni pomocnicy będą dostarczać różne rzeczy. Mamy też taksówki dronowe, dzięki którym mieszkańcy wyspy mogą się łatwo przemieszczać.
Zachowaj absolutną kontrolę i postaw budynek centralnego wywiadu, aby wdrożyć drony ochrony i dostrzec wszelkie spiski. Wszystkiego dopełniają wycieczki balonem, które zapewniają turystom podniebną atrakcję. Zadbaj o zadowolenie tych turystów, wybierając im malownicze trasy, które ukazują piękno Tropico.