El Prez Edition
El Prez Edition içeriğinde komşularını kıskandırmak isteyen her diktatörün rüyası özel tasarım bir saray ve muhteşem flamingo gölünün yanı sıra sıcak Karayip gecelerinin keyfini gönlünce çıkarabileceğin El Prez turist kostümü de bulunuyor. Ayrıca oyunun eşsiz ve akılda kalan parçalarını içeren dijital oyun müzikleriyle kulaklarının pasını giderebilirsin.