Festival
Ruszaj do tańca, z dodatkiem „Festival” w Tropico 6 zaczyna się impreza! Niech El Presidente urządzi zabójczą imprezę, a przy okazji przegoni prastarą istotę.
Planuj, buduj i wykorzystuj swój niesamowity spryt, aby pokonać „Boredom” (Nudę): złą istotę, która chce pozbawić zalany słońcem raj Tropico wszelkiej rozrywki.
Odeprzyj atak prastarej Nudy metodami, których El Prez zwykle nie stosuje: śpiewem, tańcem i dobrą zabawą.
Organizuj najlepsze imprezy na archipelagu dzięki nowym budynkom, takim jak Dance School (szkoła tańca), Balloon Factory (fabryka balonów) i Fireworks Factory (fabryka fajerwerków,) przyciągaj też wzrok nowym imprezowym strojem i motywem wystroju pałacu prezydenckiego. Zadaj śmiertelny cios Nudzie playlistą pełną skocznych kawałków i imprezuj, jakby od tego zależało twoje życie... bo w zasadzie tak będzie!