Festival
Dans ayakkabılarını giy; "Festival" DLC'si ile parti, Tropico 6'ya taşınıyor! El Presidente'nin dillere destan bir parti düzenlemesine ve o esnada kadim bir varlığı defetmesine yardım et.
Güneşin ışığıyla yıkanan Tropico cennetindeki tüm eğlenceyi yok etme tehdidi yaratan şeytani varlık "Can Sıkıntısı" (Boredom) ile yüzleşmek için plan yap, inşa et ve büyüleyici kurnazlığını kullan.
Dört festival alanı ve her biri adalara kendine özgü bir hava katan 20'den fazla parti çeşidi arasından seçimini yap. Bilgi güçtür, peki para olmadan güç ne işe yarar? Bilgi birikimini maddi kazanca dönüştür veya particilerin eğlencesi bittikten sonra artan doğum oranının keyfini çıkar.
Şarkı söylemek, dans etmek ve moral verici genel bir tezahürat gibi ara sıra El Prez' tarafından görülen önlemlerle kadim "Can Sıkıntısı"nı geri püskürt.
Dans Okulu (Dance School) veya Balon ve Havai Fişek fabrikası (Balloon and Fireworks Factory) gibi yeni yapılarla takımadalardaki en havalı parti organizatörü ol ve yeni bir şık parti kıyafeti ve başkanlık sarayına yönelik temayla tüm gözlerin senin üzerinde olmasını sağla. İnsanın diline dolanan melodilerle dolu bir müzik kutusu ile "Can Sıkıntısı"na öldürücü darbeyi indir ve hayatın buna bağlıymış gibi parti yap, çünkü öyle!