Going Viral
Dyktato... eee, doktor już tu jest! Spokojnie, obywatele, mobilny zespół lekarski wkracza do akcji. Żyjcie dalej i głosujcie na El Prez, bo pożałujecie!
W zawartości do pobrania Tropico 6 Going Viral zdrowie i dobrobyt twojego narodu są zagrożone, gdyż na rajskiej wyspie szaleją choroby zakaźne. Jako wspaniały El Presidente odgrywasz kluczową rolę w ich kontrolowaniu, zarządzając masami przy pomocy swoich umiejętności dyplomatycznych i zupełnie nowych środków, takich jak mobilny zespół lekarski, medyczny punkt kontrolny, gigantyczny szpital czy lecznicza haubica.
Twoim priorytetem jest więc znalezienie lekarstwa i za wszelką cenę zapobieżenie masowej panice. A może zdecydujesz się wykorzystać ją dla własnego... eee, dobra narodu tropikańskiego? Warto przynajmniej to przemyśleć, bo wraz ze wzrostem paniki zyskasz więcej możliwości wydawania kuszących zarządzeń, aby kontrolować swoich poddanych i wpływać na masy. Dobry El Presidente musi jednak pamiętać, że martwi obywatele nie mogą na niego głosować!