Going Viral
'Tropico 6'nın Going Viral DLC'sinde bulaşıcı hastalıklar ada cennetini kasıp kavururken ulusunun sağlığı ve refahı tehlikede. Şanlı Presidente olarak; diplomatik becerilerin ve Gezici Doktor Ekibi, Tıbbi Kontrol Noktası, Devasa Hastane ve Şifa Obüsü gibi yepyeni araçlarla kitleleri yöneterek onları kontrol etmenin anahtarı sende.
Dolayısıyla en büyük önceliğin bir tedavi bulmak ve ne pahasına olursa olsun Tropicalıların kitlesel paniğe kapılmasını önlemek. Ya da... Belki de bunu önce kendi yararı... Yani Tropica ulusunun iyiliği için kullanabilirsin. Hiç değilse ikinci kez düşünmeye değer çünkü panik arttıkça tebaanı kontrol etmek ve kitleleri etkilemek üzere cazip emirler yayınlamak için daha fazla seçenek kazanırsın. Ancak iyi bir Presidente'nin aklından çıkarmaması gereken bir şey var: Ölü vatandaşlar sana oy veremez!