The Llama of Wall Street
Pora zagrać w pierwszej lidze! Polityka to za mało dla człowieka o takich ambicjach, co nasz El Prez, więc dołącz do podejrzanego… to znaczy godnego zaufania brokera i pomóż Tropico stać się wielką marką rozpoznawaną na całym świecie.