The Llama of Wall Street
Büyük oynama vakti geldi! El Presidente uluslararası markaların üzerine hücum ediyor. Şey, yani tamamen güvenilir borsacı ile güçlerini birleştir ve Tropico'nun küresel bir marka olmasına yardım et.