Lobbyistico
Co mają wspólnego Unia Europejska i korupcja? Oczywiście nic, ponieważ UE jest czysta niczym kropla najlepszego tropikalnego rumu. Weź udział w dochodzeniu UE w sprawie „korupcjonomii” w Lobbyistico dla Tropico 6.