New Frontiers
Tropico 6'nın New Frontiers DLC'sinin kalbinde, tutkulu hedeflerine ulaşmak için roketler inşa edebileceğin yeni Uzay Limanı Kompleksi yatıyor. Yepyeni Mars Görevi seferinde Tropico'yu ışık hızıyla geleceğe fırlatmakla görevlendirildin.
Seni uluslararası rekabette bir adım öne götürecek roketler yapmak için farklı bileşenler kullan. Ama unutma ki sadece araştırmalarda önde olursan meşhur Uzay Yarışını kazanır, ayda yürür ve insanoğluna ait ilk Mars kolonisini kurabilirsin. Mars, topraklarını genişletmek veya siyasi rakiplerini sürgüne göndermek için iyi bir yer gibi görünüyor. Tropicalı usulüyle sorun çözmek diye buna derim...
Ancak tehlikeler ve beklenmedik olaylar uçsuz bucaksız uzayda pusuya yatmış şekilde bekliyor ve görevini terk etmek istemiyorsan acilen yaratıcı bir çözüm bulman gerekiyor. Önünde yeni bir sınır var. O yüzden her şey olup bittiğinde Tropico için "Görev tamamlandı!" diyen kişi olmak amacıyla elinden geleni yap.