Tropico 6 - Return to Nature
“Penultimo, where are you? – I can’t find my registration for that ‘Forest Bathing for Beginners’ course!” Something seems a bit off with El Presidente today… and you might be right if you suspect Sunny Flowers has got something to do with this!
El Prez is branching out: In Tropico 6 – Return to Nature you will reap the benefits of nature with the help of a mysterious new world wonder – the Biggdrasil – as well as blooming new buildings. Well, there we are – sounds much more like El Prez, right? From Forest Schools to Tree Houses and the Beekeeper you’ll cultivate the green side of dictatorship like never before!