Tropico 6 - Return to Nature
"Penultimo, gdzie jesteś? - Nie mogę znaleźć mojej rejestracji na kurs "Kąpiele leśne dla początkujących"!". Coś wydaje się dziś nie tak z El Presidente... i możesz mieć rację, jeśli podejrzewasz, że Sunny Flowers ma z tym coś wspólnego!
El Prez się rozwija: W Tropico 6 - Return to Nature będziesz czerpać korzyści z natury z pomocą tajemniczego nowego cudu świata – Wielkiego Drzewa - a także nowych kwitnących budynków. No i proszę - brzmi bardziej jak El Prez, prawda? Od szkół leśnych po domki na drzewie i pszczelarza - będziesz kultywować zieloną stronę dyktatury jak nigdy dotąd!