Tropico 6 - Return to Nature
"Penultimo, neredesin? - 'Yeni Başlayanlar İçin Orman Banyosu' kursuna kaydımı bulamıyorum!" Bugün El Presidente'de bir şeyler ters gidiyor gibi... Sunny Flowers'ın bu işle bir ilgisi olduğundan şüpheleniyorsanız haklı olabilirsiniz!
El Prez dallanıp budaklanıyor: Tropico 6 – Return to Nature gizemli yeni bir dünya harikası olan Cimradrasil'in yanı sıra çiçek açan yeni binaların yardımıyla doğanın faydalarından yararlanacaksınız. İşte buradayız - kulağa daha çok El Prez gibi geliyor, değil mi? Orman Okullarından Ağaç Evlere ve Arı Bekçisine kadar diktatörlüğün yeşil tarafını daha önce hiç olmadığı gibi geliştireceksiniz!