Tropico 7
Alt eller intet! I Tropico 7 træder du igen i El Presidentias skinnende støvler for at opbygge din ø-nation og - bogstaveligt talt - flytte bjerge. Som glorværdig leder guider du dine loyale borgere (og din schweiziske bankkonto) gennem tiderne mod ufattelig velstand.
Alt eller intet! Det står dig frit for at være enig med El Presidente - om Tropicos storhed og hans uovertrufne lederevner. I Tropico 7 træder du igen ind i hans skinnende støvler for at opbygge din ø-nation og - bogstaveligt talt - flytte bjerge.
Med stor magt følger et stort ansvar - og endnu større muligheder. Som den mest velvillige leder af din ø-nation skal du lede dine loyale borgere (og din schweiziske bankkonto) gennem tiderne mod ufattelig velstand. Men husk: Kontrol er ikke tyranni, det er effektivitet - og mere kontrol betyder mere effektivitet (undtagen når Penultimo er involveret, men det er en anden historie).
Udøv din kontrol og form det landskab, du bygger på, så det passer til din vision. Planlæg og konstruer komplekse bylayouts, opfyld dine undersåtters mangeartede behov, giv præcise anvisninger til din hær, og se ned på dine modstandere i rådet, alt imens du svælger i din egen pragt. Kan du se, hvordan det hele fører til stadig større effektivitet? Det kunne være en aspirerende diktators drøm, der gik i opfyldelse ... men nogle gange giver livet dig citroner. Eller forhindringer i form af en meget klog og meget irriterende modstander: Victoria Guerra! Du får brug for alle dine færdigheder, din list og din præsidentielle 'storhed' for at afslutte dette seneste kapitel med en enkel sandhed: ¡Victoria no es la revolución!
Tropico 7 fortæller El Presidentias fortsatte succeshistorie på tværs af 5 kampagnekort - med ham selv, Penultimo og en ny nemesis i hovedrollerne: Victoria Guerra.
Øgrupper med de største øer nogensinde i serien venter på dit styre, udvidet med 10 ekstra scenarier, mere end 20 sandkassekort og endeløse muligheder med en tilfældig kortgenerator.
Slet dem, skab strande, eller skab endda helt nye øer! Den nye terraforming-funktion bringer dine storhedsvanvittige drømme til live. Start det gigantiske projekt - NU!
Naviger i den interne politiks sneglegange, når du indkalder de forskellige fraktioner til dit råd, en ny måde at møde dem ansigt til ansigt på, mens du pulveriserer deres drømme - eller bruger dem til en STOR HANDEL til din egen fordel.
Placer bygninger strategisk for at gøre brug af synergieffekter, hold borgernes tilfredshed høj, og fyld alle ubrugte grunde med smukke parker i en frit tilpasset størrelse.