Tropico 7
Wszystko albo nic! Możesz zgodzić się z El Presidente - co do wielkości Tropico i jego niezrównanych umiejętności przywódczych. W Tropico 7 ponownie wkraczasz w jego lśniące buty, aby zbudować swój archipelag i - dosłownie - przenosić góry.
Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność - i jeszcze większe możliwości. Jako najbardziej życzliwy przywódca swojego wyspiarskiego narodu, poprowadź swoich lojalnych obywateli (i swoje konto w banku szwajcarskim) przez wieki ku niewyobrażalnemu dobrobytowi. Pamiętaj: Kontrola to nie Kontrola to nie tyrania, to wydajność - a większa kontrola oznacza większą wydajność (z wyjątkiem sytuacji, gdy w grę wchodzi Penultimo, ale to już inna historia).
Sprawuj kontrolę i kształtuj krajobraz, na którym budujesz, aby pasował do twojej wizji. Planuj i buduj złożone układy miast, zaspokajaj różnorodne potrzeby swoich poddanych, wydawaj precyzyjne polecenia swojej armii i spoglądaj z góry na swoich przeciwników w radzie, jednocześnie rozkoszując się własnym splendorem. Widzisz, jak to wszystko prowadzi do coraz większej wydajności? Mogłoby to być spełnienie marzeń aspirującego dyktatora... jednak czasami życie daje ci cytryny. Lub przeszkody w postaci bardzo sprytnego i bardzo irytującego przeciwnika: Victoria Guerra! Będziesz potrzebował wszystkich swoich umiejętności, sprytu i prezydenckiej "wielkości", aby zakończyć ten ostatni rozdział prostą prawdą: ¡Victoria no es la revolución!
Tropico 7 opowiada ciągłą historię sukcesu El Presidente na 5 mapach kampanii - z nim samym, Penultimo i nowym nemezis: Victoria Guerra.
Archipelagi, z największymi wyspami w historii serii, czekają na twoje rządy, rozszerzone o 10 dodatkowych scenariuszy, ponad 20 map piaskownicy i nieskończone możliwości dzięki losowemu generatorowi map.
Strategicznie rozmieszczaj budynki, aby wykorzystywać efekty synergii, utrzymywać wysoki poziom zadowolenia obywateli i wypełniać wszelkie niewykorzystane działki pięknymi parkami o dowolnie dostosowanym rozmiarze.
Eliminuj nieznośnych rebeliantów i odpieraj obce zagrożenia dzięki przerobionemu systemowi wojskowemu, który umożliwia bardziej bezpośrednią kontrolę nad jednostkami wojskowymi.
Dostosuj wygląd swojego pałacu i El Presidente dzięki nowym i kreatywnym opcjom.