Truck Driver – DLC German Paint Jobs
Przemierzaj świat Truck Driver i manifestuj swoją sympatię do Niemiec dzięki wzorom lakierowania inspirowanym panoramą Berlina, Oktoberfestem lub orłem czarnym.