Truck Driver – DLC UK Paint Jobs
Panorama Londynu, lew berberyjski czy Big Ben – dzięki temu pakietowi możesz przemierzać świat Truck Driver z dumą prawdziwego Brytyjczyka. Wszystkie wzory lakierowania można nałożyć na każdą z dostępnych w grze ciężarówek.