Truck Driver - USA Paint Jobs DLC
Kamyonundaki ister Amerikan bayrağı, ister ABD Ulusal Sembolü veya Özgürlük Anıtı olsun, bu paketle Truck Driver'da Amerikalı olmanın gururuyla aracınla etrafta dolaşabilirsin. Tüm boya işleri, her oyun içi kamyona uygulanabilir.