Truck Driver
Babanın kamyonu miras kaldığında yeni bir şehre taşınarak şansını denemeye karar veriyorsun. Burada adını duyurmak ve yerel halkın saygısını kazanmak senin elinde. Kusursuz bir açık dünyada sürüş yap, inşaatçıdan oduncuya kadar her türden insanla birlikte çalış ve Truck Driver'da bir Kamyon Şoförü olarak babanı onurlandır!