Trust No One
Musisz myśleć nie tylko o pudełku. W Trust No One przygodowej detektywistycznej grze typu „wskaż i kliknij” wcielasz się w dziennikarza który próbuje rozwikłać sieć tajemnic tajemniczej firmy zajmującej się sztuczną inteligencją. Eksploruj zakamarki Kijowa aby odkryć tożsamość swojego informatora. Książka Trust No One zachęca Cię do zainteresowania się ciekawością. Narracja w grze rozwija się poza zwyczajną zachęcając do myślenia poza konwencjonalnymi granicami. Trust No One to najnowsza gra ukraińskiego studia Triomatica następująca po sukcesie Boxville zdobywcy nagrody DevGamm za najlepszą grę mobilną w 2022 r. i nagrody GDWC za najlepszą grę mobilną w 2023 r.