Trust No One
Kutunun dışında daha fazlasını düşünmeniz gerekecek. İşaretle ve tıkla bir dedektif macerası olan Trust No One'da gizemli bir yapay zeka şirketi hakkındaki sırlar ağını çözmeye çalışan bir gazeteci olarak oynuyorsunuz. Muhbirinizin kimliğini keşfetmek için Kiev'in kuytu köşelerini ve ara sokaklarını keşfedin. Güven Hiç Kimse sizi merakı kucaklamaya çağırmaz. Oyunun anlatımı sıradanlığın ötesine geçerek sizi geleneksel sınırların dışında düşünmeye teşvik ediyor. Trust No One 2022'de DevGamm'ın En İyi Mobil Oyun ödülünü ve 2023'te GDWC En İyi Mobil Oyun ödülünü kazanan Boxville'in başarısının ardından Ukraynalı oyun stüdyosu Triomatica'nın en son oyunu.