Aktualizacja zawartości dodatku 2023 TT Races
Dodatek 2023 TT Races Roster obejmuje aktualizację zawierającą kierowców oraz motocykle z czerwcowych wyścigów TT 2023 w kategoriach Supersport i Superbike. Liczba kierowców i motocykli zostanie ustalona na podstawie listy startowej wyścigów odbywających się w 2023 roku.