2023 TT Races İçerik Güncellemesi
2023 TT Races Roster DLC'si, Haziran TT 2023 Supersport ve Superbike kategorilerinde yarışan sürücüleri ve motosikletleri oyuna ekleyen bir güncelleme içerir. Sürücü ve motosiklet sayısı 2023 yarışlarından sonra belirlenecektir.