John McGuinness 100th Start Special Livery
Odtwórz legendarny 100. wyścig Johna McGuinnessa dzięki idealnej reprodukcji wyjątkowego malowania, które powstało specjalnie na tę okazję. Wielu zawodników i fanów uważa Johna McGuinnessa, kierowcę uhonorowanego Orderem Imperium Brytyjskiego, za jedną z największych legend świata wyścigów. John ma na koncie 23 zwycięstwa i 47 razy zajął miejsce na podium, a oprócz tego był pierwszym zawodnikiem, który w 2007 roku osiągnął średnią prędkość ponad 209 km/h. Ten pakiet zawiera unikalne złote malowanie i strój nawiązujące do historii Johna McGuinnessa z Isle of Man TT.