John McGuinness 100th Start Special Livery
Efsanevi John McGuinness olarak oyna ve yarış geçmişinin şerefine eşsiz altın motosikletine binerek 100. TT yarışını yeniden yaşa.
Efsanevi John McGuinness'in 100. yarışını, bu etkinlik için tasarlanan benzersiz kaplamanın mükemmel bir kopyasıyla yeniden deneyimle. 23 galibiyeti olan, 47 kere podyuma çıkan ve 2007'de 209 km/s (130 mil/s) ortalama hıza ulaşan ilk sürücü olan John McGuinness, MBE, pek çok sürücü ve hayran tarafından gelmiş geçmiş en büyük yarış efsanelerinden biri kabul edilir. Bu pakette, John McGuinness'in TT Isle of Man geçmişinin şerefine özel bir altın kaplama ve bir kıyafet bulunur.