TT Isle of Man: Ride on the Edge 3 – Racing Fan Edition
Isle of Man Tourist Trophy to najniebezpieczniejszy, najbardziej epicki i spektakularny wyścig na świecie. Jego 60-kilometrowa trasa prowadzi drogami Wyspy Man, zawiera 264 zakrętów i wymaga specjalnego przygotowania motocykli. Rywalizujący w nim kierowcy często przez całe życie doskonalą umiejętności, aby osiągnąć upragniony cel, czyli triumf w Isle of Man TT.
Gra obejmuje pełną oficjalną zawartość z ostatniego wyścigu TT (kierowcy, motocykle, zespoły, trasa), zapewniając unikalne i realistyczne przeżycia. Możesz przenieść się do samego serca rywalizacji w TT i poczuć niezwykłe emocje i napięcie towarzyszące temu wyścigowi.
Niezależnie od tego, czy rywalizujesz w klasie Supersport czy Superbike, możesz ścigać się na 32 różnych torach i ponad 200 kilometrach dróg. Wystarczy wybrać jednego z 38 oficjalnych kierowców: 21 w klasie Superbike i 17 w klasie Supersport.