TT Isle of Man: Ride on the Edge 3
Isle of Man Tourist Trophy dünyadaki en destansı, en tehlikeli ve en görkemli motosiklet yarışıdır. Man Adası'nda gerçekleşen 264 virajlı 60 km'lik bu rotada yarışabilmek için özel olarak tasarlanmış yüksek güçlü motosikletler gerekir. Yarışlara katılan sürücüler, Isle of Man TT şampiyonu unvanını kazanmak için hayatları boyunca çalışıyor.
Eşsiz ve gerçekçi bir deneyim için bu oyunda en son düzenlenen yarışın tüm resmi içerikleri (sürücüler, motosikletler, takımlar, rota) bulunuyor. Sanki gerçekten oradaymışçasına TT'nin içine dalacaksın. Bu yarıştaki hırsı ve gerilimi iliklerine kadar hissedeceksin.
İster Supersport ister Superbike klasmanlarında mücadele ederek 32 farklı pistte ve 200 km'den fazla yolda motosiklet sürebilirsin. Mevcut 38 resmi sürücüden birini seçmen yeterlidir: Superbike'da 21 ve Supersport'ta 17 sürücü bulunur.