Tunche
Potężna istota o imieniu Tunche oszalała i teraz dżungla jest oblegana przez złowrogie stwory. Pomóż Rumi i jej przyjaciołom odkryć prawdę kryjącą się za działaniami Tunche i przywrócić pokój w Amazonii w tej uroczej grze akcji typu roguelike!