Tunche
Büyük bir güce sahip olan Tunche delirdi ve şimdi kötü yaratıklar ormanı ele geçiriyor. Bu büyüleyici roguelike aksiyon oyununda Rumi ve arkadaşlarına Tunche'nin eylemlerinin ardındaki gerçeği ortaya çıkarmasına ve Amazon'da barışı yeniden sağlamasına yardım et!