Turbo Rivals
Turbo Rivals er et højoktan arkade-racerspil, hvor fart er en valuta, og hvert hjørne er en slagmark. Mestre kunsten at lave den perfekte drift for at oplade din turbo, udmanøvrere aggressive AI-rivaler, der tilpasser sig hver eneste bevægelse, og dominere forskellige baner - fra neonoplyste tunneler til farlige vulkanske pas. Uanset om du klatrer i karrieretilstand eller hopper ind i et øjeblikkeligt ræs, tilhører sejren de modige.