Turbo Rivals
Turbo Rivals ialah pelumba arked beroktan tinggi di mana kelajuan adalah mata wang dan setiap selekoh adalah medan perang. Kuasai seni drift yang sempurna untuk mengecas turbo anda, mengatasi pesaing AI agresif yang menyesuaikan diri dengan setiap pergerakan anda, dan menguasai pelbagai trek—daripada terowong berlampu neon hingga laluan gunung berapi yang berbahaya. Sama ada anda mendaki pangkat dalam Mod Kerjaya atau menyertai perlumbaan segera, kemenangan adalah milik mereka yang berani.